Werkwijze

Iedere opdracht is anders en vraagt dus om een andere aanpak. Het doel is altijd hetzelfde: rust en ruimte. Maar de weg ernaartoe is voor iedereen anders. De aanpak om je doel te bereiken hangt samen met jouw wensen en situatie. 

Wil je een eenmalige opruimsessie? Wil je coaching voor een langere periode? Of wil je alles uit handen geven en mij laten opruimen? Er zijn meerdere opties mogelijk. 

STAP 1 | Contact

Het eerste contact is vaak telefonisch, we nemen kort de opdracht door zodat ik kan beoordelen of ik je hierbij kan helpen. 

STAP 2 | Gratis intake

Het gratis intakegesprek duurt ongeveer 30-45 minuten en vindt plaats op de locatie waar je wilt organizen. In het intakegesprek bespreken we de huidige situatie en het gewenste resultaat. We nemen de ruimtes/opdracht door en bespreken direct de mogelijkheden. Ook nemen we door wat jij zelf kan/wilt doen en wat het budget is. 

STAP 3 | Plan van aanpak & offerte

Naar aanleiding van ons gesprek maak ik een plan van aanpak met een offerte op maat. Die stuur ik je per e-mail, zodat je deze rustig kunt doorlezen.

STAP 4 | Aan de slag

Als je akkoord gaat met het plan van aanpak en de bijbehorende offerte, plannen we een eerste organize sessie in van maximaal 3 uur. Vervolgens gaan we aan de slag. Dit kunnen we samen doen of ik doe alles voor jou. 

STAP 5 | Gratis follow up

Na het afronden van de opdracht is jouw doel bereikt. Gefeliciteerd! Na 1 maand kom ik nog een keer terug om te kijken of je het doel hebt kunnen vasthouden en eventueel nog kleine tips te geven. Inbegrepen bij de prijs.