Aanbod & Tarief

Aanbod 

Check-up Kledingkast: 4 uur  € 225

Een kast vol kleding maar niets om aan te trekken? Dan is het tijd voor een check-up! Samen nemen we door wat er in jouw ideale kledingkast zou moeten hangen.

  • Overzicht in je kledingkast
  • Een indeling die voor jou werkt
  • Kleding in je kledingkast die je ook echt draagt
  • Tips voor het op orde houden van je kledingkast
  • Tips om snel tot passende outfits te komen.

Aan het einde van de sessie heb je een georganiseerde kledingkast, vol met leuke outfits je die zo makkelijk bij elkaar kunt pakken!

Fotoalbum samenstellen: 3 uur € 175,-

Een doos vol foto’s, usbsticks en telefoon vol met foto’s maar het daadwerkelijk maken van een album wil maar niet lukken. 
Het album samenstellen kunnen wij samen doen of ik neem alles uit handen.  

  • Het doornemen van de belangrijke momenten en personen. Welke moeten terugkomen het album?
  • Welke style en soort foto’s wil je laten terugkomen in het album? Hoeveel foto’s/pagina’s zijn gewenst? 
  • Selectie maken van de foto’s om te gebruiken.
  • Het samenstellen van het (digitale) fotoalbums
  • Samen een begin maken zodat je zelf verder kan, is natuurlijk ook mogelijk

Check-up Keuken: 4 uur  € 225

Een keuken en voorraad kast vol maar niets kunnen vinden? Dan is het tijd voor een check-up! Samen delen wij jouw keuken in naar jouw ideale gebruik met handige opbergsystemen.

  • Overzicht in je keuken
  • Een indeling die voor jou (en je gezin) werkt
  • Items in je keuken die je ook echt gebruikt

Administratie onder controle: 3 uur € 150,-

Een hele berg enveloppen en papieren waar je zelf niet doorheen komt en al tijden tegenaan zit te hikken. 

  • Plan hoe jouw administratie 
  • Maken we een begin van de omzet hiervan
  • Meer overzicht in jouw administratie
  • Een efficiënte administratie flow opzetten  die voor jou werkt

(Thuis) Werkplek: 4 uur € 225,-

Niet elke plek is even geschikt als werkplek, ook al heeft het de naam werkplek. Zeker als het gaat om thuiswerken is de plek niet altijd ideaal, maar ook op een kantoor kan het vaak nog beter. Hoe maken wij samen de werkplek die voor jou werkt?

  • De plek en bureau setting zelf moet goed zijn 
  • Ergonomisch-proof
  • Indeling optimalisatie, alles binnen handbereik
  • Tips om afleiding te verminderen en focus te verbeteren

Een beter werkplek zorgt voor beter werk, meer werk in minder tijd en de kans op fysieke klachten doen afnemen. En natuurlijk meer werkplezier!  

Upgrade naar 2.0: 4 uur  € 225,-

Iedereen heeft wel een ruimte in huis waar het minder georganiseerd is dan je zou willen. En waar het maar niet lukt om deze helemaal naar wens georganiseerd te krijgen. De logeerkamer, zolder, garage, bijkeuken?

  • Samen maken we een plan en doel voor de ruimte
  • Creëren overzicht in de items 
  • Geven de items een vast plek in de ruimte

Na de sessie heb je voor jezelf “eindelijk” de klus geklaard.

Mailbox & Agenda: 3 uur € 150,-

Een hele volle mailbox waar geen eind aan lijkt te komen, omtoveren tot een geordende mailbox met overzicht.

 

  • Indeling maken die voor jou goed werkt
  • We proberen zoveel mogelijk te automatiseren
  • Tips hoe je mailbox en agenda bij te houden

Happy New Home: vanaf € 500,-

Verhuizen is niet iets dat je elke week doet, en zorgt daarom voor veel stress. Maar het biedt je wel de kans om al je spullen door te nemen en te checken of deze mee mogen de toekomst in. 

Samen maken we een lijst met noodzakelijke zaken om mee te nemen en welke zaken spullen juist niet mee hoeven. 

Er kan gekozen worden voor een uitzoek sessie maar er is natuurlijk ook een inpak- en uitpakservice, of hulp bij de dag van verhuis als verhuisplanner. 

Bekijk hier enkele Voor & Na foto’s van organizing projecten.

Tarief

Los uurtarief

De Organize Praktijk hanteert een uurtarief € 60,- inclusief BTW.

Inbegrepen

Vooraf is een gratis en vrijblijvend intakegesprek inbegrepen.
Research en shoppen van de kleine organizing materialen.
1 maand na afloop van het opdracht is een check-up inbegrepen.
Reiskosten tot 25 km vanaf Middelburg of Rotterdam.
Meenemen van spullen voor donatie.
Afvoeren van spullen van de vuilnis.

Reiskosten & Parkeerkosten

Het uurtarief is exclusief reiskosten van € 0,20 per km bij een afstand van meer dan 25 km enkele reis. Eventuele parkeerkosten worden doorberekend.

Annuleren

Je kunt tot 48 uur voorafgaande aan onze sessie kosteloos annuleren. Daarna wordt er 50% van de afspraak gefactureerd.